Francis Mccarron

VTM, Lahden kaupungin Teknisen ja ympäristötoimialan puheenjohtaja
Kotipaikka: Lahti
Syntymävuosi: 1979
Motto: Päätöksiä on uskallettava tehdä.

Vastuun puolestapuhuja

Olen valtiotieteiden maisteri, perheenisä ja perheyrittäjä. Minut on kasvatettu arvostamaan työntekoa, vapautta ja vastuuta. Näitä arvoja pyrin siirtämään omille lapsilleni ja nämä arvot ohjaavat poliittista päätöksentekoani. Nykyään kuitenkin tuntuu, että johtaviksi arvoiksi ovat nousseet työn vieroksunta ja yhteiskuntamme tarjoamien vapauksien ottaminen itsestäänselvyytenä. Näin ei saa jatkua. Haluan pitää huolta isänmaastamme, jotta lapsillamme on turvattu tulevaisuus.

Suomi menestyy vain, jos kannustamme lapsiamme koulutukseen, työhön ja yrittäjyyteen. Työn pitää olla tekijälleen kannattavaa ja yrittäjyyden riskien vastapainona tulee olla aito mahdollisuus vaurastua.

Suomen koskemattomuus on minulle pyhä asia. Parhaiten turvaamme sen vahvoilla puolustusvoimilla ja riittävillä resursseilla, niin poliisille, kuin muillekin arvokasta työtä kansalaisten turvallisuuden parissa tekeville.

Sairaista ja heikoista pitää aina huolehtia, mutta vapaamatkustajille pitää löytyä ryhti. Yhteisiä verovarojamme ei saa haaskata. Meidän suomalaisten nauttimien vapauksien kääntöpuolella on myös vastuu, joka jokaisen meistä on omalta osaltaan kannettava.

Olen työn, vapauden ja vastuun puolesta, nyt ja tulevaisuudessa.

Toimisto

Rautatienkatu 19,
Avoinna ma 10-18, ti-to 9-15, pe suljettu.

Sosiaalinen media